OUTER SPACE

Fylleinlägg
japps bella fyller år idag. gammal kärring blir hon, hah som mig, fast jag är ännu äldre. är det verkilgen dags att ha åldersångest vid 20? nej jag tror jag ska ge upp den skiten. inte dags för det nu, även fast man börjar bli rynkig.

jag åker bort om mindre än en vecka, och det är först nu jag har insett att jag börjar bli väldigt åksjuk. jävligt mycket resfeber nu alltså. jobbigt läge
Först NY och sen LA, mer vet jag inte. Fett spontant. Fett. Aaah. Får se hur det blir med det alltså. Men det är dax att jag tar tag i skiten, kan fan inte sitta här och häcka hela livet. 
Fan klockan är mer än 6. Och jag som trodde jag hade åkt hem i tid.. när kom jag hem? Inte fan vet jag.

Ah jag vettefan avd som kommer hända. Jag hoppas jag kommer gilla LA, har drömt om det hela livet typ. Stör mig lite att jag åker dit så sent som nu. 

Hoppas bella kommer och har fylleångest med mig imorn alltså. Vi har fortfarande 2 avsnitt kvar av Freaks & Geeks. 
Pallar fan itne ha ångest själv, det suger. 
Undrar om jag ska käka sushi imorn. även fast sushi-gubben har blåa läppar. jag vill fan inte få nån skabbig sjukdom. 
jävla skabb.

Var fan är Tijana? Och Tina? Linnea? Slynor.
Haha fast Linnea är söt och messar iaf. HOW MANY CREW 4 LIFE liix.

Och vart fan är Edward när man behöver honom som mest? I bellas badkar?
Hoppas jag fan inte.



Kommentarer
Postat av: Bella

klart som fan att han är mitt badkar and you cant have him!

2009-01-18 @ 16:05:34
URL: http://www.mixtapedmagazine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0