2008

aah, 2008. vet inte riktigt om det totalsög eller ägde allt. tror det var mittemellan.

*festade som fan. började festa på riktigt i sthlm igen.
*flyttade till sthlm. helt oplanerat, men har fungerat mycket bättre än jag trodde.
*sparat fett mycket mer cash.
*sett artister/band som jag alltid har velat se. liksom prickat av listan kan man säga. dock var ingen så pass bra att jag blev stunned. eller jo, Buraka ägde ju. Buraka Som Sistema är nog bästa liveakten 2008 för mig asså.
*varit i asien för första gången. jävligt varmt äre där.
*varit i oslo för första gången. en jävla fest vare där!
*blivit besatt av massa snygga/sjuka/konstiga män. haha. det bästa med 2008 är nog de snygga männen faktiskt.
*fått utlopp för min sjukihuvet-humor. flippat en del har vi ju gjort alltså.
*kört en jävla massa bil, tills nu på slutet. tills det att jag krockade haha.
*jobbat en jävla massa men ändå inte.
*shoppat en jävla massa saker. mest skor tror jag. fett snygga skor 2008. kan nästan kalla det samling snart.
*haft en massa ångest, men ändå en jävla massa good times. men ändå någon slags underton av ångest, jag vet inte.
*tog tag i en massa jobbiga saker som jag inte har orkat ta tag i på flera år. Duktigt som fan.
*nästan alla mina närmaste har flyttat eller rest bort. det har inte påverkat mig lika mycket som jag trodde. fast å andra sidan har det nog påverkat mig mer än jag tror.

Aja, största ångesten 2008 var nog att jag itne reste mer än vad jag gjorde. Mitt förra nyårslöfte var att resa en massa. Har bara varit i thailand och norge för fan. men men det får jag fan ta tag i nästa år. usa nästa.
Mitt nyårslöfte det här året är att festa mer, haha. varför inte, liksom jag är ung. Party on. jag ska nog försöka vara lite mer spontan också. även fast jag tycker att jag redan är det. Jag ska sluta bry mig och oroa mig för framtiden så mycket.

2008s anthem var ju iaf Crookers. På repeat.


Kommentarer
Postat av: Mahoyo

Yaaay nice blogg!



Mahoyo.com har fått ett nytt och ett japanskt märke checka det och spread the word!



Stay fresh

2009-01-09 @ 17:45:29
URL: http://mahoyo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0