THUNDER ASS, LIGHTNING TITS

Aah så var man hemma igen då.
Fett mycket homecomingparty igår blev det ju med hpnotiq+vodka fast med alldeles för mycket vodka, fickplunta och hela köret.
Sen var vi ju jävligt snygga och tog en cykeltaxi hem från Berns. Inge snack om saken, klart som fan att man åker cykeltaxi hem i när man bor i sthlm, en vanlig lillördag i februari liksom.
Cykeltaxi är så jävla stenhårt. Om killen inte hade verkat ha sån jävla kondis hade vi lätt dragit springnota också, men självklart så räckte det att betala med en puss (duvet mina brudar o jag, vi ger bara puss på kinden alltså) och lite amerikanskt tuggummi.
Och idag hade vi det sköööönaste bakishänget hemma hos mig, allt kjoltyg samlat. Ah du ska veta att det var ett jävla kackel, sladderkäft som man är, så har det varit plågsamt att behöva vara så tyst i en månad. Tog fan några timmar innan bella o anya en lyckades somna ikväll, men nu snarkar dem sött ikapp i sängen min. Fattar inte varför bella snarkar nuförtiden, hon har aldrig gjort det innan! Konstigt.
Så gick vi fan på stan idag också, och jag payade some good luv for HM asså, shoppade en jävla massa grejjer som jag inte hade råd med. Men vem fan bryr sig. Det kommer blöda i ögonen på er innan ni sett det sista av min nya byxdress, det ska du ha klart för dig!

Med spriten kommer minnesluckorna, har ingen riktig superkoll på vad som hände igår alltså, men 03:08 messade jag Linnea och skrev att jag skulle gifta mig... undrar med vem? haha

Jag längtar till imorn, då äre fetfest igen, Ellie fyller systembolag och bjuder till på käk. Hon må bo långt bort, men vankas det fest så kan jag pallra mitt lightning ass vartfan somhelst, det vet du.

Just det. Vi hugger en cykeltaxi ut dit? Eller in till stan sen?
Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0