HOLLYWOOD

Fan vad det äger att vända på dygnet, eller i mitt fall; bli extremt jetlaggad och efter ett par dagar ändå inte kommit ikapp tiden.
Oscarsgalan på tv nu, och jag är halvt medveten om vad som sägs eftersom jag är helt inne i datorn.. lider av grym separationsångest från new york, och känner mig lite smått desperat efter någon form av utväg att få flytta dit i höst.
mer om det sen;
Heath Ledger fick just en oscar för sin roll i the dark knight, och ja.. jag har inte sett filmen så jag har väl inget att säga, men jag tyckte nog att han skulle ha vunnit redan när han blev nominerad för Brokeback Mountain satte. Aja, alla typ grät, kändes som att han var lite tvungen att vinna, men han förtjänade det säkert.. 
Vet inte vad det är, känns som dem skyndar sig på genom hela galan, alla bara stressar.. inget snyggt upplägg alltså. Fast Hugh Jackman är en helt okej värd ändå.
Vad är grejen med våra män förresten, både Edward och James Franco presenterade i natt haha, jättekul.

Känns helt sjukt att kolla på röda mattan när man ser hela Hollywood och Kodak Theatre och veta att jag var exakt där, gick på exakt den gatan, gick in i den byggnaden för bara ungefär 2 veckor sen.
Separationsångest är allt jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0