ANTLIGEN EN FUNGERANDE DATOR

Hallelulleja.
Finally, a computer that works, with internet that doens't take, like forever, and FINALLY INTERNET THAT DOESN'T COSTS A SHOTLOAD OF MONEY!!!
Yess, befinner mig i San Francisco just nu, kom igar. Kanns ungefar som NYC, fast myycket mindre, och med palmer. Och med sparvagn (som forresten heter cable car eller street car har.. vad ar det for javla namn pa en sparvagn??)... och emd en javla massa backar. Haha okej, det ar inte alls som NYC men det ar defitivt heeeelt annorlunda an LA.

AAh pallar inte skriva allt nu, har hant en javla massa grejjer. Allt har gatt sa javla smort anda tills igar, da jag flog fran LA till San Fran och just satt mig pa en shuttle till hotellet, och insag att mitt kort itne fungerade. Och jag ringde hem till mamma o pappa och det varmitt i natten hos dem, och pappa var tvungen att ga in pa swedbanks hemsida for att kolla mitt konto, OCH DERAS JAVLA HEMSIDA INTE HELLER FUNGERADE! Natt javla fel hade dem, men ungefar 3 timmar senare sa funkade det igen, thank god, och hotellet var sjyssta och lat mig betala idag istallet. Han som korde min shuttle var ocksa sjuuukt snall, jag fick ju natt slags paniksammanbrott i bilen likosm, haha och han trostade mig. Jag slapp betala ocksa, I owe him like biiiig time.

Aja, det enda som stor mig nu ar att jag har en biljett hem till sverige den 16onde.. alltsa om en vecka. Och jag ar inte aaaalls redo att aka hem an, inte redo nagonstanns. Om jag inte hade en familj och vanner som jag saknade sa skulle jag aldrig komma hem. Sa jag pratade med pappi idag och han ska kolla om det gar att boka om min hembiljett, forhoppningsvis till en vecka till. Det skulle vara javligt najs.

Aja annars da.. en javla massa shopping, inte helt ovantat. Det ar sa sjukt. Skorna har allsta.. SKORNA! Jag har kopt 6 par sneakers, och jag planerar att kopa ett gang till, det ar ju saaa javla billigt har, alla blblbalbastreetwearbutikerblaba i sverige kan ju bara slanga sig i vaggen, they don't have shit! Sanning alltsa.
Saaa jag resonerar pa det viset att det ar lika bra att passa pa nar man ar har. Haha. Ingen shoppingangest.


Nu ska jag ga o tvatta.
Forresten sa finns det BRA MAT har i san fran, till skillnad fran LA.

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

GAAAH, låter som att you are living the dream ! :D lite jävla avundsjuk atm!

2009-02-10 @ 10:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0