SJUK

Jaa jag har ju någon slags jättesjuk ben stiller-humor, han är ju så sjuk i huvudet, han är ju typ vår tids Charlie Chaplin liksom, kommer ihåg nr jag såg nån intervju med honom, och han verkade sjukt deprimerad, och skrattade typ aldrig, dax för honom att vara värsta svår liksom. Haha aja, varenda komedi jag har sett med honom så har jag alltid garvat så jag gråtit efter första gången (nästan alltid), och jag kan alltid kolla på dem om och om igen, det finns liksom ingen nåd. Speciellt när hela frat-packet är med, det är bara så underbart, en sjuk orgasm för skrattsinnet.
Kollade just på Tropic thunder, och den var ju faktiskt också rätt sjuk, men det roligaste med den filmen är ju att det är så himla många jättekända människor med, hah som spelar sig själva också. Tyvärr känner jag nog inte att jag fick 100% njutning, eftersom jag ligger och är magsjuk, men ändå, skrattgråten var nära inpå asså.
Liksom, Tom Cruise wtf?? Jag råkar ju hysa ett enormt hat mot denne lille man, och att jag legat hemma senaste veckan och kollat Oprah har ju itne gjort det hela bättre, då hon bestämde sig för att göra två olika följetångs-program för att fira hans 25 år som skådespelare, fyyfan asså. Jaja, iaf så fattar jag nte ens varför han ville vara med i en Ben Stiller-film, asså visst han är ju rolig, och visst, dem är väl värsta buddies of set, men varför? Vad ttycker scientologerna om det? haha vaffan aja. jätterolig bild när han har på sig sin "kostym".
sjuk i huvet komedi gillart.


äcklig som fan, hårig också.

haha vaffan nick nolte, vad gör du där?


Kommentarer
Postat av: Fian

Åhhh såg du Oprah med Tina Turner och Cher??? Typ sååå nostalgiskt, gotta love it!!!!



Älska Cher for life så plastig vill jag också se ut när jag är 60 hon rörde ju ingenting i fejjan hahahaaha..

2008-12-03 @ 00:59:32
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/
Postat av: Bella

sv: ah du får fan sluta upp med det asså

traffic fo life

eller nåt

2008-12-10 @ 15:35:17
URL: http://labellamaffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0