SWEET MISERY

Ångest, trötthet, fattigdom.. ja den här dagen suger hello kitty-kuk alltså.
Förstår verkligen inte, alltså VERKLIGEN inte, var fan alla mina pengar tagit vägen den här månaden?! På två veckor har allt bara försvunnit. Tur somfan att jag har låst alla mina sparpengar på pappas konto, haha annars skulle jag nalla somfaan därifrån. Varför händer det ibland, och ibland spendar man som en hora på tjack, och ändå har man tusenlappar kvar på kontot vid nästa 25e? Just i dec också, vaffan jag har itne ens köpt hälten av alla julklappar jag ska.
skit också.
Sen säger pappi att jag måste skriva en öskelista, men vadfan vill jag ha? VAD VILL JAG HA? just nu vill jag inte ha nått, allt känns onödigt, sen jävlar kommer man minsann på massa saker som man ville ha när det är nyår eller nått, och då är det försent.

Aah konstaterat är ju iaf att den här dagen suger.
Och jobba imorn också, är verkligen inte taggad på det, men om jag inte skulle jobba så skulle jag ändå bara ligga hemma och ha ångest över min fattigdom haha så vaffan.
Cashen kommer sen, antar jag.

Kommentarer
Postat av: bella

SHUT UP HELLO KITTY

2008-12-28 @ 18:11:43
URL: http://labellamaffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0