KEDJERÖKA

jobba till 21.30. kista fett bra butik. i <3 HM for life. Lilllördag, obligatirisk utgåg, jag stavar fel frö jag är fuller. Dax att känna batrendern på fjortisställe nr.1 haha när man bara varto där en gång inna, och får gå före i kän dessutom, haha komiskt. drcka sig fuller på ooze är helt okej för migg allstå. jaa.
ikmorn ska jag och babylove bella secondhandshopa hela dagen har jag bestämt.
sen..

 vadfan ska jag önska mig i julklapp? jag oh min familj är lite töntiga när det kommer till julen, för det 'r liksom våran grej, vi pyntar fett mycket och dessutom bor vi i skogen så vi hugger nästan alltid vår egen julgran, mensenaste året har pappi fått för sig att vi ska jävla kungsgran, fattar ej varför. men iaf. nu har ju min älskde storerbror flyttat till NYC och tänker inte komma hem över jul pga "pappersarbete" så det kommer inte bli någin riktigt jul, bara jag o mamma o pappi som dricker whsiky och ger varran överdrivet dyra klappisar. men vadfan behöver jag? allting jag vill ha finnns ju bara på internet-

skitsamma, det jag ville komma fram till var att kedjeröka på mn balkong/inomhusmenändåinte äger ju, bella jag vet att jag är skyldig dig cig (nej jg röker in påm riktigt bara in på fyllan in my imagination (haha i wish)..) 
nu somnar bella snart i min soffa

imorn ska vi festa sönder har jag bestömt på böörns kanske men bella börjar 8det suger för mig jag är ledig på fre
jobba rhela helgen docj sugit
julfest på lördag med jobbet dock då ska jg bli fetfuller och göra bort mig hade jag tänkt.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0