CRACKHOE

efter 5 dagars alkoholkonsumtion känner jag mig ganska härdad.
tis. sushi hos mig på Lilla, sen klunkade jag och bella cloudberry wine och kollade på SIMPLE JACK.
ons. fetferre och ångestkväll på fjortishak, vi blev fuller och kedjerökte halva natten på Lilla.
tors. bakisshopping och sen tvåtrettiofemettdjadfksdgf all night long.
fre. svartklubb på båt som sög, hamnade ganska otippat på berns igen. man tycker ju att nån gång ska man ju lära sig att säga "nej, jag jobbar imorn, så låt oss ta det lugnt" MEN LIKTFAN KOMMER MAN HEM 5 IAF. 
lör. sover i två timmar, åker till jobbet där det konstateras att man fortfarande är halvfull och osar sprit. efter jobbet drar vi till waxholm på julferre och det var fetnajs. käkade på ett jävla slott på nån skum jävla ö. gott vare. haha åkte båt in till stan, jävla båtjävlar. sen hamna på jobbigt ställe och hejdå jobbisar, hej crew. konstig reggaefest och nu är jag finally home. MEN LIKTFAN BÖRJAR MAN JOBBA IGEN OM NÅGRA TIMMAR. 

jajjamensan.

hinka bärs imorn igen då?

Kommentarer
Postat av: Bella

kom hit fifan me lite cloudberry


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0